ÖNEMLİ HATIRLATMALAR

Online satış işlemi tamamlanan araçlar iskeleye sefer saatine 45 dk. kala alınmaya başlayacaktır. Sefere son 15 dk. kala online araç geçişlerine izin verilmeyecektir.

15 dk. kala ilgili sefere ait online işlem alınamadığı için yolcularımızın mağduriyet yaşamamaları adına 45 dk. öncesinden iskelede olmaları önemle rica olunur.

Online rezervasyon işlemi sefere 24 saat kala bilet satış işlemi gerçekleşmemiş ise iptal olur.

Online satış işlemi yapıldıktan sonra tarafınıza iletilen PNR numarası sefere binişte gerekli olacağı için kolay ulaşılabilecek bir yere not edilmelidir.

ONLINE REZERVASYON İŞLEMİNDE VEYA ONLINE SATIŞI BİLETE ÇEVİRME İŞLEMİNDE GİŞEDE PNR NUMARASI MUTLAKA GEREKLİDİR. (Lütfen online satış ve rezervasyon işlemlerinde e-posta adresinizi veya SMS ile bildirim istiyorsanız cep telefonu numaranızı doğru girdiğinizden emin olunuz.)

Sefer saatinden 1 saat öncesine kadar müsaitlik durumuna göre bilet satışı yapılabilmektedir.

 Sefere 8 saat kalaya kadar yolcu 444 0 752 nolu çağrı merkezimizi arayarak sefer değişikliği yapabilir. Sefere 8 saatten az süre kalması durumunda sefer değişikliği yapılamaz.




Her türlü sorularınızı 444 0 752 numaralı çağrı merkezimize iletebilirsiniz.

İyi Yolculuklar Dileriz...

İNDİRİMLİ ARAÇLI YOLCU TİPLERİ

Gestaş Deniz Ulaşım Tic. A.Ş’nin online bilet uygulamasında, indirimli geçişten sadece Gestcard sahibi araçlı yolcular yararlanmaktadır. 
GestCard sahipleri; GESTAŞ A.Ş’nin kartlı geçiş sistemi olan Gestcard sahibi araçlı yolcular, online bilet uygulamasında kartlarına tanımlanan indirimden yararlanabilmektedir. Gestcard indirimi, online bilet alımında Gestcard bakiyesinin kullanımıyla gerçekleşmektedir. 

Tüm yolcularımız, online bilet alımlarında Gökçeada Aktarma kampanyasını da kullanabilmektedir. Gökçeada aktarma kampanyası detayları için https://www.gdu.com.tr/gduonline/gokceada-aktarma sekmesini tıklayabilirsiniz. 

444 0 752

info@gdu.com.tr
Adres: Teknopark Yerleşkesi, Sarıcaeli 17100 Çanakkale



GEYİKLİ-BOZCAADA / KABATEPE-GÖKÇEADA

  1. Online işlemler sadece https://online.gdu.com.tr adresinden yapılmaktadır. 
  2. Sefere 24 saatten fazla bir süre olduğu durumlarda rezervasyon yapılabilmektedir. Ancak araç rezervasyonu, sefere son 24 saat kalana kadar satın alma işlemi yapılmalıdır. Aksi takdirde rezervasyon iptal olur. 
  3. Geyikli-Bozcaada, Bozcaada-Geyikli hattında sefere 1 saat kalana kadar online bilet alımı yapılabilmektedir. Sefere son 1 saat kala online bilet satışı kapanmaktadır.
  4. Kabatepe-Gökçeada, Gökçeada-Kabatepe hattında sefere 2 saat kalana kadar online bilet alımı yapılabilmektedir. Sefere son 2 saat kala online bilet satışı kapanmaktadır... 
  5. Kabatepe-Gökçeada, Gökçeada-Kabatepe hattında aktarma uygulaması geçerlidir. Aktarma geçerlilik süresi 6 saatle sınırlıdır. Aktarma yapılacak güzergahtaki gişeye 6 saatlik aktarma dilimi geçmeden önce PNR numarası bildirildiği takdirde ücretsiz geçiş hakkı kazanılır
  6. Geyikli-Bozcaada, Kabatepe-Gökçeada, Gökçeada-Kabatepe hattında, online bileti olan araç sahipleri, sefere 15 dakika kalana kadar gişeye ya da mobil görevlilere PNR numarasını onaylatmak zorundadır. Aksi takdirde bileti iptal/iade koşullarına göre iptal olunur. 
  7. Geyikli-Bozcaada, Kabatepe-Gökçeada, Gökçeada-Kabatepe hattında bileti olan yolcu, bilet aldığı sefere katılmak istemediği takdirde, biletini iptal/iade koşullarına göre iptal edebilir.
  8. Biletini iptal eden araç sahibi, katılmak istediği sefere yeni online bilet alabilir ya da sıra usulüyle gişeden nakit ödeme yaparak sefere katılabilir
  9. Kabatepe-Gökçeada, Gökçeada-Kabatepe hattında online bilet alımı esnasında 'gidiş-dönüş' tercih edilebilir.
  10. Geyikli-Bozcaada hattında ise 'gidiş-dönüş' seçimi yapılmamaktadır. Bozcaada’dan dönüşlerde sadece rezervasyon (ücretsiz) işlemi yapılır.

İPTAL / İADE KURALLARI

  •  Sefere 1 saat kala ve sonrasında yapılan iptallerde bilet ücreti iade işlemi yapılamamaktadır.
  • Sefere 1 saat ile 4 saat kala zaman aralığında yapılan iptallerde bilet ücreti, yüzde 50 kesinti ile iade edilir.
  • Sefere 4 saat ile 8 saat kala zaman aralığında yapılan iptallerde bilet ücreti, yüzde 30 kesinti ile iade edilir
  • Sefere 8 saat kalaya kadar yapılan iptallerde bilet ücreti, yüzde 10 kesinti ile iade edilir.

            Sefere 4 saat kalaya kadar yolcu 444 0 752 nolu çağrı merkezimizi arayarak sefer değişikliği yapabilir. Sefere 4 saatten az süre kalması durumunda sefer değişikliği                yapılamaz.

BOZCAADA DÖNÜŞLERİNDE REZERVASYON KURALLARI

  1. Bozcaada-Geyikli hattında sefere son 1 saat kalana kadar rezervasyon işlemi yapılabilmektedir. 
  2. Aynı plaka ile aynı gün sadece 1 kez rezervasyon yapılabilmektedir. Rezervasyonlarını iptal eden yolcular, gün içerisinde sadece 1 kez daha rezervasyon yaptırabilmektedir.
  3. Rezervasyonlu araçlar sefere 45 dakika kala iskeleye alınmaya başlanacaktır. Sefer saatine 15 dakika kalana kadar trafik noktasından geçiş yapmadığı takdirde rezervasyonu iptal olur.
  4. Geyikli – Bozcaada hattında yaz döneminde Trafik Komisyonu kararına göre;
    1. OTOBÜS (33+ kişilik) girişlerine 14 Haziran tarihi itibariyle  izin verilmemektedir.
    2. KAMYON, TIR, İŞ MAKİNASI, MİDİBÜS (19-32 kişi) araç tiplerinin girişlerine Cuma – Cumartesi - Pazar günleri izin verilmemektedir. Diğer günlerde adaya giriş yapabilirler. Bu araç tipleri dini ve milli bayramlar ile festivaller haricinde geçişlerini Pazartesi – Salı – Çarşamba - Perşembe günleri yapabilirler.

GESTCARD KULLANICILARI ONLINE BİLET KURALLARI

  1. Daha önceden gestcard.com.tr üyeliği bulunan müşterilerimiz, bu üyelik bilgileriyle giriş yaparak online bilet satın alabilirler.
  2. Daha önceden üyelik yapmamış Gestcard yolcuları, yeni üyelik yaparak biletlerini indirimli olarak satın alabilir. Üyelik esnasında dikkat edilmesi gereken kural, Gestcard'ın ilk alım esnasında şirketimize ibraz edilen T.C. kimlik numarasının, üyelik bilgileri girilirken kullanılan T.C kimlik numarasıyla aynı olması zorunluluğudur. Yanlış girilen T.C. Kimlik numarası olması durumunda; sistem, Gestcard üyeliğinizi görmemekte ve bu nedenle Gestcard indiriminden yararlanılamamaktadır. Bu durumda çağrı merkezimizi (444 0 752) arayarak teknik destek talebinde bulunabilirsiniz. 
  3. Gestcard sistemi ile online üyelik esnasında girilen T.C. kimlik numarasının farklı olması durumunda Gestcard indiriminden yolcu yararlanamaz. Ayrıca Gestcard başvurusunda verilen ad, soyad ve doğum tarihi bilgileri de; online üyelik esnasında doğru girilmelidir.
  4. Online bilet ücretleri, Gestcard sözleşmelerinde geçen oran miktarı kadar indirim uygulanarak ücretlendirilir.
  5. Online bilet ödemelerinizi ister Gestcard hesaplarınızdaki bakiyenizden ister kredi kartlarıyla yapabilmektesiniz. Ancak Gestcard indirimi, sadece Gestcard bakiyesiyle ile ödeme yapıldığında kullanılabilmektedir. 

Her türlü sorularınızı 444 0 752 numaralı çağrı merkezimize iletebilirsiniz.

İyi Yolculuklar Dileriz...

ONLINE BİLET NASIL ALINIR?

Değerli yolcularımız, birkaç adımı takip ederek online.gdu.com.tr internet sitesi üzerinden Geyikli-Bozcaada ve Kabatepe-Gökçeada hattı için online biletinizi oluşturabilirsiniz. 

1- online.gdu.com.tr’ye tıkladıktan sonra, üst sekmede yer alan “BİLET AL" ya da ana sayfada yer alan “ARABALI VAPUR” alanlarına tıkladığınız online biletleme menüsüne yönlendirileceksiniz. 

2- Bu adıma geçmeden önce üst sekmede yer alan “BİLGİ EDİNME” sekmesi altında yer alan online bilet uygulamasıyla ilgili kuralları mutlaka inceleyiniz. 

3- Tüm kuralları okuduktan ve “BİLET AL” sekmesiyle online biletleme menüsüne ulaştığınızda; gideceğiniz lokasyon bilgisi, sefer tarihi, (gidiş dönüş ise dönüş tarihi) araç ve araç içi yolcu sayısı (Araç içi yolcu sayısını doğru girdiğinizden emin olunuz. Araç içi yolcu sayısı, şoför hariç aracın içindeki yolcu sayısını belirtmektedir.) bilgilerini girdikten sonra araç tipi seçimini yapıp sağ altta bulunan “DEVAM” butonuna tıklayınız. 

4- Daha sonraki sayfada “SEFER SEÇİMİ” alanına yönlendirileceksiniz. Bu adımda, belirttiğiniz tarihteki seferlerden kullanmak istediğiniz seferi seçeceksiniz. Doluluk oranına dikkat ederek sizin için uygun gidiş veya dönüş (gidiş-dönüşse her ikisi de) saatini belirledikten sonra ‘DEVAM’ butonunu tıklayıp “YOLCU BİLGİLERİ” kısmına yönlendirileceksiniz. 

5- Bu kısımda, yolcu bilgilerinizi, eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurmanız gerekmektedir. Özellikle PNR kodunuz tarafınıza ulaşması için iletişim bilgilerinin doğru girilmesi son derece önemlidir. Zorunlu tutulan alanları doldurduktan sonra son adım olan “ÖDEME” sayfasına “DEVAM” butonuna tıklayarak yönlendirileceksiniz. 

6- Size ayrılan süre içerisinde satış sekmesi altında ödeme bilgilerinizi tamamladıktan sonra; "GESTAŞ Araç, Yolcu ve Bagaj Taşıma Kurallarını kabul ediyorum” sekmesini de işaretleyerek; “GÖNDER” butonunu tıklayıp online biletinizi oluşturabilirsiniz. 

7- Biletleme işleminin gerçekleştirilmesinin ardından ilgili sefere ait bilgiler ve sefer PNR kodu sms ve e-mail yoluyla tarafınıza iletilecektir. Sefere katılmak için iskelelerimize geldiğinizde bu PNR kodunu yanınızda bulundurmanız önemle rica olunur. 

Artık adalara biletiniz hazır.

Tek yapmanız gereken sefere son 15 dakika kaladan önce gişelerimize PNR kodunuzu okutmuş olmanız. https://online.gdu.com.tr/info sekmesinde tüm online bilet kurallarını bulabilirsiniz. Sefere 15 dakikadan daha az bir zaman kalaya kadar gerçekleştirilmeyen işlemlerde alınan bilet geçerli sayılmaktadır. 

İyi yolculuklar dileriz. 


GESTCARD'LILAR ONLİNE BİLET İNDİRİMİNDEN NASIL YARARLANIR?

Değerli yolcularımız, Gestcard veya Gestcard Ada Kart sahibiyseniz tarafınıza tanımlı indirimden online bilet uygulamasında da yararlanabilirsiniz. Bunun için online.gdu.com.tr internet sitesinde üst sekmede yer alan "ÜYE GİRİŞİ"ne tıklayarak üye girişi yapmalı ya da üye kaydı oluşturmalısınız. 

1- Üye kaydı oluştururken Gestcard başvurusunda bulunduğunuz esnada ibraz ettiğiniz Ad Soyad, T.C Kimlik Numarası ve Doğum Tarihi bilgilerinin, online üyelikte kullandığınız bilgilerle bire bir aynı olduğundan emin olunuz. 

2- Gestcard başvurusunda ibraz edilenlerle, online üyelik sırasında girilen bilgilerin uyuşmaması durumunda sistemde Gestcard'ınız gözükmemektedir; ve bu nedenle sistemde indirim oranı uygulanamamaktadır. 

3- Doğru bilgilerle üye girişinizi yaptıktan sonra "ONLİNE BİLET NASIL ALINIR" başlığı altında yer alan ilk 5 maddedeki direktifleri yerine getiriniz. 

4- Eğer üye girişinizi eksiksiz bir şekilde yaptıysanız,  yukarıda belirtilen ilk 5 adımı gerçekleştirdikten sonra "ÖDEME" sayfasında karşınıza "GESTCARD ile ÖDE" seçeneği çıkacaktır. Bu seçeneği kullanarak online bilet ödemesini Gestcard bakiyenizden gerçekleştirmiş ve kartınıza tanımlanmış indirimden yararlanmış olacaksınız. 

5-Biletleme işleminin gerçekleştirilmesinin ardından ilgili sefere ait bilgiler ve sefer PNR kodu sms ve e-mail yoluyla tarafınıza iletilecektir. Sefere katılmak için iskelelerimize geldiğinizde bu PNR kodunu yanınızda bulundurmanız önemle rica olunur. 

Artık adalara biletiniz hazır.

Tek yapmanız gereken sefere son 15 dakika kaladan önce gişelerimize PNR kodunuzu okutmuş olmanız. https://online.gdu.com.tr/info sekmesinde tüm online bilet kurallarını bulabilirsiniz. Sefere 15 dakikadan daha az bir zaman kalaya kadar gerçekleştirilmeyen işlemlerde alınan bilet geçerli sayılmaktadır. 

İyi yolculuklar dileriz. 


SİSTEMDE GESTCARD İNDİRİMİM GÖZÜKMÜYOR! NE YAPMALIYIM?

Değerli yolcularımız, Gestcard indiriminizin online bilet sistemine yansımamasının birkaç nedeni olabilir. 

1- Gestcard başvurunuzda ibraz ettiğiniz T.C kimlik numaranız, ad-soyadınız veya doğum tarihiniz, online bilet üyelik esnasında verdiğiniz bilgilerden herhangi biriyle uyuşmuyordur. 444 0 752 numaralı çağrı merkezimizi arayarak teknik destek alabilirsiniz. Çağrı merkezimiz, sistem üzerinden kontrolleri sağlayarak bilgilerinizi güncelleyebilir; ya da konuyu teknik ekibe ileterek sizlere yardımcı olacaktır. 

2- Gestcard indirimi, Gestcard ile ödeme seçeneğinde kullanılabilmektedir. Biletleme esnasında Gestcard'ınızın bakiyesinin yeterli olduğundan emin olunuz. Aksi takdirde biletleme gerçekleşmemektedir. Gestcard'ınıza bakiye yüklemesini Çanakkale ve Lapseki iskelelerimizden yapabilirsiniz. 

İyi yolculuklar dileriz.