SIKÇA SORULAN SORULAR:

  • Online biletlerde plaka değişikliği yapılabilir mi ?
  • Sefer saatine 2 saat kalaya kadar aynı cins araç olması şartı ile çağrı merkezimiz (444 0 752) tarafından plaka değişikliği yapılabilmektedir.

  • Bilet iptali yapılabilir mi ?
  • Evet, online biletini iptal / iade koşulları kapsamında iptal edebilirsiniz. İptal/İade koşullarına bu bölümünden ulaşabilirsiniz.

  • Araç içi yolcu eksik girilmesi durumunda ne yapılmalı ?
  • Geçişiniz esnasında, nakit olarak ilave araç içi yolcu ücreti ödemek şartı ile geçişinizi sağlayabilirsiniz. Fakat araç içi yolcu sayısı, online bilet alımı esnasında fazla belirtildiyse, ücret iadesi yapılamamaktadır.

  • Online biletli yolcular, seferden kaç dakika önce iskelede olmalıdır ?
  • Maksimum 30 dakika kalaya kadar iskelede olunmalı ve sefere 15 dakika kalaya kadar PNR kodu görevli personele bildirilmelidir.

  • Online bilet alamayan yolcular ne yapmalı ?
  • Online bilet uygulaması feribotlarımızda belirli bir kapasite ile yapılmakta olup, online kapasite dışındaki alımlar sıra usulü olarak gerçekleşmektedir.

  • Yaya geçişlerinde online bilet uygulaması var mı ?
  • Yaya geçişlerinde online bilet uygulaması bulunmamaktadır.

  • Sefere kaç saat kalaya kadar online bilet alınabilir ?
  • Online bilet, sefere 2 saat kalaya kadar alınabilmektedir.

  • Online Bilet alırken Bozcaada’dan dönüşler için neden sefer seçemiyorum ?
  • Geyikli-Bozcaada Hattında Geyikli’den gidiş/dönüş bilet uygulaması yapılmaktadır. Bozcaada’dan dönüşlerde bilet uygulaması olmadığından sadece rezervasyon işlemi gerçekleşmektedir.

  • Online bilet aldığım sefere yetişemeyeceğim, aldığım bileti başka bir sefere taşıyabilir miyim ?
  • Bilet taşıma işlemi yapılamamaktadır, bilet iptal/iade koşullarına uygun olarak online bilet iptal edilip, yeni bilet alımı gerçekleştirilebilir.